HM1 Merhaba kizlar benim bebegim 2 haftalik ve sürekli emmek istiyor. Baska türlüde uyudugu yok anca gögüsümde uyuyor🤔 sizdede öylemi normalmi boyle olmasi?🙈
kartanemmm HM1 güvende hissettigi tek yer orası kucaga alısır korkusu yasama sıkca bağ kurmaya devam edin 🤗😍 birde gazı varsada hep emmek isteyebilir benimkide öyleydi
Annebebek20 HM1 cok yeni cunku ve surekli size ihtiyac duyuyor bildigi emmek aglamak uyumak lutfen emdirin ve bol bol tensel temas edin
Merveensarelisa kartanemmm kucağa alıştı bile bence sürekli emmek istemesinden kucaktan inmiyor ki 25 günlük benimki de
kartanemmm Merveensarelisa bana herkes alma alısır diyodu ama daha cok minikler ve kokusunu tanidigi bir tek annesi var güven duygusu oluşuyo. Bildigim kadariyla brbekler 4 ayda aliskanliklari basliyirmus. Biz 8 ayligiz bebegim tek basina oynuyor hic kucak sorunu yasamadik