S_x_w ilkerinannesi ertesi gün tartıldığımda 5.5 kilo vermiştim 😅 zaten 8.5 kilo almıştım gebeliğimde normal doğum
birfincantuzruhu ilkerinannesi 78 le doğuma girdim 1 hafta sonra tartılmıştım 64 falandim sezaryen oldum ben 🧚♀️
Minikkizimm ilkerinannesi 67 ile doguma gittim eve geldigimde 65 tim aglicaktim 😂 snra zamanla 55 e dustum dahada gitmiyor bogazimi tutmam lazim 51 ile hamile kalmistim
covidondokuz Eylusunannesiii evet balammm normal dogum 17 saatlık 😂sen doncuya o kadar güldünki o zaman ödem yaptı hep😂
Eylusunannesiii covidondokuz jsjsjsjs doncu yaktınn beni doncuuu😂 ay hala gulerim aklima geldikce burda hesabi varmi acaba 😂
Asl90 ilkerinannesi 69 ile hamile kaldım 85 ile doğuma gittim. Eve gelip tartıldığımda 6 kilo gitmişti. 2 hafta içinde 69 a düştüm. Bir ay sonundada 61 e düştüm. Hala sabit 15 ay önce sezaryen oldum. Hedef 57
Portakalannesi ilkerinannesi 61le doğuma gittim bebeğim 1 haftalıkken 54 oldum 13 günlük şimdi 53um hiçte bişey yapmadım keşke birazı kalsaydı
ilahiyatci_Mom ilkerinannesi 88 ile girdim ancak fırsatını bulupbir hafta olmadan tartıldıgımda 60 kilo idim
RasayiAA ilkerinannesi sezeryan dı benim. 70 le girdim 65 le çıktım doğumdan. Hala aynı kilodayım veremiyorum 🥺
Birkucuksayrameselesi ilkerinannesi 61 ile hamile kaldim. 75 ile doguma gittim (sezeryan) 1 ay sonrasinda 65 filan o civardaydim suan kizim 18 aylik 55 kiloyum. Cok asiri zayifladim boyuma gore.
Denizmooom ilkerinannesi oo süper ben de 69la girdim 3gün sonra 62 ye düşmüştüm ama sezeryandım. 6. Aya girdik ben mens oldum simdş 55 olmuşum
Bebegimm1 ilkerinannesi sezaryen oldum 66 ile girdim 1 hafta sonra 10 kilo verdim suan 50 kilodayim eski halime döndüm ama ben dogumdan hemen sonra kilo vermeye basladim bünyem hiç alışık degil kiloya 😂
Hfsrmznn ilkerinannesi 105 le doğuma girdim 🤭100 le çıktım 😅şuan 88 kiloyum 2.5 ay oldu oğlum geleli 😍bı 10 daha gitmeli 😂😂
Prenses_annesi22 ilkerinannesi 60 ile doğurdum 3 ay sonra 40 a düştüm 🤣 ama kendımı bıldm bılelı 40 kg um 😊🤗