ilkerinannesi Anneler doğuma kaç kilo ile girip kaç kilo ile çıktınız. Ben 70 kilo ile doğuma girdim 5 gün sonra kontrolde tartıldım 58 e düşmüştüm 12 kilo vermişim normal doğum yaptım. ☺️ Sizler sadece doğum yaparak kaç kilo verdiniz ☺️
covidondokuz ilkerinannesi 85 le doguma gittim 1 aylık asıda gititmde 53 olmustum 😂6 ay gecti hala 53😂
Oldugugibibiri ilkerinannesi 91 ile hamile kaldım 95 ile doğuma gittim. Doğumdan sonra 86ya düşmüştüm
Mom54554 ilkerinannesi 40 la hamile kaldım doğuma 53 kilo ile girdim. Bilmiyorum çıktığımda hiç tartıya bakmamıştım. Ama eve geldiğimde eski kot pantolonlarımın hepsine sığıyordum . Normal doğum yaptım. Hamilelik boyunca Toplam 13 kilo aldım. Şuan 42yim
AyazMerve ilkerinannesi 90 la girdim içimden sadece 4 kg bebeğim çıktı 86 ile devam ettim bi süre 🤣🤣şuan 80 in yaşına girdi 🥲
Wanderlust ilkerinannesi 9 kilo almistim 6si dogumda gitti ilk haftada geri kalan 3u gitmisti sezeryan oldum 40i ciktiginda kendi kilomdan daha dusuk kiloya dusmustum
ilkerinannesi Sermec27 çok az kilo alıp çok az vermişsiniz ☺️ Ne güzel çatlama yırtılma olmamıştır sizde ben 20 kilo aldım hep çatladım
Toprak_2019 ilkerinannesi ben 70 ile hamile kaldım doğumdan çıktıktan sonra 85 kiloydum şuan 63 kiloyum oğlum 25 aylik
Sermec27 ilkerinannesi gebelik şekeri cıktı hamileyken cok kılo alamadım doğumdan sonra da emzirirken cabuk verdim kılo şükür çatlama olmadı 🥰
sademinannesi ilkerinannesi 71 kilo ile normal doğum yaptım şimdi 55 kiloyum bol su içiyorum süt olsun diye onun büyük etkisi oldu 😊
Azraymm ilkerinannesi 85 le doğuma girdim yaklaşık 6 aylıkken 67 kiloydum 9aylık olduk 66 67 arası sekiyorum emziriyorum da ama veremiyorum halennn
serebro ilkerinannesi 9kg aldım, dogumdan 3 gün sonra tartildim hepsi gitmişti ama emzirirken biraz daha aldım sonra onları da verdim hamile kaldığım kilodayım emzirme işi bitince sağlam bir diyet yapacağım 😁
theAna ilkerinannesi 67 ile girdim eve geldiğimde 62ydim bir hafta sonra 55 falan oldum eski kiloma döndüm
covidondokuz Eylusunannesiii evet balammm normal dogum 17 saatlık 😂sen doncuya o kadar güldünki o zaman ödem yaptı hep😂