Binnur94 Hvnannesi merhaba ben iç arpacığa benzettim kötü birşey değildir inşallah ama yinede doktora bir gösterin
Dgndrmz Hvnannesi arpack bile değil canım arada bende de olur o gözünü kırptıkça hafif batar bir iki güne geçer ama merak etmeyin kuzum 3 tane birden çıkmış bide
Hvnannesi Binnur94 bende. Öyle düşündüm ama korktum yarın doktora götürmeyi düşünüyorum teşekkür ederim ☺️