Kuzeyinko bizde kullanmıştık. Bir çok gaz damlası denedik olmamıştı sadece mommys bliss gece için olan damla bize yaramıştı. Hem gazını rahat çıkarıyodu hemde uykuları düzene girmişti geceleri rahat rahat uyuyodu. Doktorumuzun dediği ölçekte yanlış hatırlamıyosam 1,5ml günde sadece 1 kez veriyodum. O da gece yatmadan önce ve 10 15 dk sonra emziriyodum hemen emzirirseniz kusma olasılığı yüksek oluyo her damlada olduğu gibi.
Eğer kullanıyosanız bebeğinizin dilinin altına sıkın şırıngadan çıkarken direkt boğazına kaçabilir Allah korusun tazyikli geliyo biraz. O yüzden dilinin altına sıkın ki boğazına kaçmasın.
Bebeğiniz küçük olduğu için ml az vermiştir doktorunuz ölçek olarak zaten günde 1 kere gece yatmadan önce verseniz yeterli olur eğer gece için olanı verdiyse. Sağlıkla büyütün inşallah 🌿