Merhaba güzel anneler bebeğim şuan 20 Aylık geçen ay hastaydı iştahsızdı ve normal olarak hastalığına bağladım durumu ama alakası yokmuş şuan çok şükür çok iyi hasta değil ama 1 aydır yemek yemiyor doğru düzgün 1 ay öncesi çok güzel iştahı vardı kahvaltı ara öğün öğle yemeği ara öğün akşam yemeği ara öğün ve bunların yanında da emiyordu şuan o günleri mumla arıyorum 🤦🏻♀️ ne kahvaltısı var ne ara öğünü sadece emiyor anne mama diye karnını tutuyor fakat ne yaparsam yapıyım yemiyor elleriyle itiyor İst diyor yani istemiyorum diyor ne yapacağım şaşırdım var mı bir fikri olan güzel anneler 🤷🏻♀️