Mavis34 aynı durımdaymışız benim bebeğimin de emme gücü zayıfı sarılık vardı benimde göğüslerim hem ucu yok hemde büyük çocukta tutmadı sağdım sürekli biriktirdim. Üstelik raabim öyöe yaratmışki o süt bi çoğaldı bi çoğaldı anlatamma sağdıkça arttı hemde meme ucum oldu sonra emmeye başladı şükür şu an kensi bukuyo😊