Kızım 27 aylık. Dün hiçbir şeyi yoktu. Dedesiyle dışarı çıkardık. Mağazadan elbise alıp geldik hemen. Gece hiç uyumadı sürekli ağladı, ağladıkça burnu aktı. Ne o ne biz uyumadık hiç. Sabahtan beridir de burnu akıyor. 2 kere kustu. Hiç keyfi yok. Burun tıkalı ağzından nefes alıyor. Dün gayet iyiydi. Gece rahatsızlandı. Ne önerirsiniz? Ateşini takip ediyorum. Çıkarsa akşam acile gitmeyi düşünüyorum