Merve5693 Arkadaşlar losyon mu kremmi ben yağ gibi çok cıvık yapı sevmiyorum losyon diyen çok oluyor ve ilk kullanacağım sizler neler yapıyorsunuz şuana kadar hiç sürmedim 6. Ayı
Tuba Merve5693 losyon genelde cıvık oluyor ve krem yağlı oluyor😅 ben genelde kışın krem kullanıyorum kurumasın cildi diye ve yazın losyon kullanıyorum
Mommqueen Merve5693 5 aylık şimdiye kadar her banyo sonraaı mustela bebdk yağı kullandım 6 aydan sonra mustela losyona gecicem