1tuhafokur Bebeğim beş aylık olcak bu ara iyice hareketlendi bez bağlarken savaş veriyoruz 😂😂külot beze geçsem kullanabilir miyim kullananlar var mı acaba
curly_mom 1tuhafokur kullanırsın tabii. Ben 10 aylıkken geçmiştim ama emeklemeye dönmeye başladıktan sonra kullanılabilr bence..
Tuba 1tuhafokur ben büyük oğlum 4 numaraya geçince kullanmaya başlamıştım fakat hiç memnun kalmadım çırtçırtlı daha rahatıma geldi😀 küçük oğlumda hiç almadım şuan 15 aylık. eğer bebeğiniz baya hareketliyse alın deneyin bir
otose_san 1tuhafokur Destekli oturmaya ve yüzüstü dönmeye başladığından beri kullanıyorum, hemen hemen 4 5 aydan beri
nutellayiyensincap 1tuhafokur 4+ kullanıyorum külot bezde ama bunda sürekli taşma yapıyor kakada. Herhalde cırtlıda ne kullanıyorsak bir numara büyüğünü almak gerekli,ben yanlış yaptım ama cırtlı bez en güzeli bence👌🏻
otose_san 1tuhafokur yerinde durmadıkları için iyi oluyor külot bez ama pantolon vs hepsini giy çıkart yapmak gerekiyor bez değiştirirken en büyük sorun o. Bi de giydirdikten sonra kenarlarını düzeltmek lazım kayarsa taşıyor
1tuhafokur nutellayiyensincap ay öyle mi kafam karıştı şmdi bizde şmdi dört numara kullanıyoruz baya dnmeye başlaynca hiç durmuyor hanım efendi😅