curly_mom çok sağolun evet yapıyorum kayısıyı hatta denemediğimiz hiç bir şey kalmadı doktora götürüyoruz şuan için uygulamalı tedavi verdiler 2 hafta süreli ama değişen bir durum yok çatlak basur oluştu kefiri kayısılı al dedikleri için (tanıdık) aldım bilinçsizce aldım aslında bugün de tavsiyeler üzerine sadesini aldım . Şuana kadar şeker katkılı besin tüketmedik çokta dikkat ediyordum çaresizlikten hiç bakmadım 🤷🏼♀️