DoraKizimm 3 aylık kızım için günde 4 kez 4 damla veriyoruz. Ama yeterli oluyor mu emin olamıyorum. Sizlerin kaç aylık bebekleriniz ve nasıl kullanıyorsunuz relactazı?
Mrsbiyolog DoraKizimm 15 günlükten beri kullanıyoruz her emme öncesi ağzına 5 damla veriyorduk şimdi emmiyor biberonuna damlatıyorum 5 damla olarak 7. Ayımızdayız🤦🏻♀️
Elifinannesiiiiiiiiii DoraKizimm günde 8 kere 8 damla verebiliyoruz 3 aylık kızıma veriyorum. Bazen hiç vermiyorum sancısına bağlı
DoraKizimm Mrsbiyolog Ay biz az veriyoruz galiba o zaman. Tam bir düzelme olmuyor diye endişe ettim ben de bir sorayım dedim. Teşekkür ederim
Mrsbiyolog DoraKizimm günde 64 damlaya kadar kullanılabiliyormuş o damla bebeğiniz küçük ve sık emeceğim düşünürsek her emzirme öncesi 3-4 damla verirseniz laktaz rahatsız etmez biraz daha rahatlar