ikizlerinannesi2985 Ecre123 1 yk irmiği suda pişiriyorum. İçine biraz tereyağı koyuyorum. Daha tok tutsun diye son zamanlarda içine 2 tane bebe bisküvisi koyuyorum. Yarım muz eziyorum bi de içine. Çook güzel oluyor
Utkucan ezogelinn tek korkum fazla ek gıdaya yüklenip anne sütü almazsa ama herkes bu şekilde veriyor sorun olmuyor anladığım