Kızlar 29 aylık olduk tamamen konuşmuyor ufak tefek kelimeleri var bezi de hala dolu dolu yapıyor ama ben yavaş yavaş başlayım diyorum birde geçen hafta süt içince götürdüm normal alaturka tuvalete yaptı çişini.sorum şöyle tuvaletten korkmuyor belli saatlerde götürsem yapar az bekler oyalanır yapar illa ama çevrem de birkaç kişi lazımlık al onla başla orda göster hemen tuvalete götürme diyor başka kişiler de her cocuk tuvalete hemen gitmez korkar seninki gidiyorsa direk alaturka tuvalet de başla diyor sizce ne yapmalıyım? Ama anne çiş filan demiyor ben sadece biryerden başlayın sonra zor olur gibime geliyor diye başlamak istedim