Ofoylesinebiri Biz 3 kere gittik. İnanılmaz güzel geçti her gittiğimizde. Memnun kaldığımız için zaten hep kıbrısa gittik. Biz turla gidiyoruz. Otel, uçak biletleri, ulaşım ( alandan araçla alıp otele kadar götürülme ) herşey dahil gittik hep. Allah kısmet ederse bu senede oğlumuzla gidicez. Turla gidince hem daha uygun oluyor hemde kafan rahat oluyor herşey hazır, ayarlı bir şekilde gitmiş oluyosun.