Deva2019 Merve18 hava yutmaması için özel yapılmış olan plastik, yeşil aparatlı ufak boy biberon aldım doğduğu ilk gün sütüm gelmediği için kullanmıştık hemen aldı bebeğim... şuan 4 aylık olduk arada mama veriyorum hiçbir sıkıntı yaşamadık hala içiyor..
JustGrace Merve18 ben de doğduğu günden beri kullandım. Geniş ağızlı olması ağzına tam yerleşiyor. İncesini kullanmadım ama geniş ağızlı daha çok tercih ediliyor sanırım
shyu Merve18 valla alırken araştırmıştım ama net bişey bulamadım farkı konusunda. Ama mama falan verdiğimde bazen gaz bile çıkmıyor çok rahat