Evren04aryen fark etmez ben de kızıma ilk 2 ay mama veriyordum. 20 günlükken gaz sancılarımız başladı. Komşumuz söyledi bu karışımı, 1 aylık kontrolünde doktora da sordum kullanabilirsin hatta benim sana yazacagım damla ilaçlardan daha doğal dedi. Her mama içmesinden sonra serçe parmağımı yalatıyordum ben kızıma. Zaten farkı göreceksiniz, ilk 20 gün pırtladıgını duymamışız meğerse biz bizimkinin😁 ailece nasıl mutlu olduk anlatamam😬😬 pırtladıgında ortam biraz çörek otu kokuyor ama o da artık olsun kadar🙏🏻