Ozgeakah Bebeğim 4 ay 7 günlük birkaç gündür gece 1 de besleniyor sabah 7 8 e kadar uyuyor kalkmıyor bende uyandırmıyorum normal mi sizce
B896 Ozgeakah maşallah cnm öncelikle gece beslenmesinde doktorum uyandırma dedi nezman acıkırsa uyanır dediği için bende uyandırmıyorum ama tabi biz iki defa kalkıyorz
Mezunanne Ozgeakah evet normal benjm kızımda 4.ayina girince gece 1de mama yerdi sabah 6 veya 7de uyanırdı mama içip yine uyurdu . smdi 4ay 20 günlük inşllah böyle devan eder istiyorum hatta 6dan sonra 9a kadar yine uyurdu
Deletedmom_73 Ozgeakah Doğduğundan beri hep gece 6 saat uyur sütünü içer geri uyur 3 saat sonra kalkar bırakın uyusun bence uykuyu seviyordur canım 😊
ikicocukcokcocuk Normaldir acıkmıyordur acıksa kendiliğinden uyanır zaten bazı doktorlar uyanmıyorsa uyandırmayın diyor alışkanlık olunca kendi kalkıyormuş benim bebeğimi uyandırdım hep gece 3-4 kere kalkar bazen keyfi bazen acıkınca 5 ay 10 günlük
YgmrDru Ozgeakah doktorum banada uyandırma uyusun dedi ama ben dayanamıyorum uyandırıyorum emzirmek için anne iç güdüsü işte ya açsa ☺️Zaten uyandırmada değil alıyorum uyuyo oluyo memeyi veriyorum emiyo sonra tekrar yatağına ☺️