B896 pirinç ununu bu kadar erkenden kesinllikle vermemelisin hiçbir faydası yok ve kabızlık yapar aramızda 3 gün var bizde 16’sında 4 aylık olucaz sma ile başladık çok kusuyordu sandım ki mamadan hipp aldım devam etti mama ile alakalı olmadığını o zaman anladım. Doktora sordum doğduğundan beri mi böyle yoksa dönem dönem mi dedi dönem dönem diyince reflü değildir dedi hareketlilikten oluyordur dedi. Bebelac da kullandım herkes çok iyi yazınca hiç hoşuma gitmedi çocuk onu daha çok kustu sma en iyisi bizce. Gerçi her bebek kendi mamasını seçer