Başlıktan anlaşıldığı gibi yoruldum üst degiştirmekten bebegimde mutlu degil artık sürekli kusuyor mama veriyoruz sütümü hiç içmedi kesildi bi süre sonra 3 bucuk aylıgız anlamıyorum ciden gece mama içiyor gazı cıkıp uyuyor kusmuyor ama tüm gün içip kusuyor neden olabilir hipp mama kullanıyorux