_YanakReisinAnnesii Alerjiye bağlı egzamamız var ama geçmiyor suratı kıp kırmızı çok üzülüyorum aynı durumu yaşayan anneler var mı ne önerirsiniz siz hangi kremleri kullanıp memnun kaldınız bende doktora sorup kullanmak istiyorum 😔
dontsleppyunhappy _YanakReisinAnnesii bende Bioderma atoderm kullanıyorum. Alerji maması içiyordu. Ek gıdada da çok dikkat ettim. Şimdi çok aza indi
Teemo07 _YanakReisinAnnesii Bunu kullanıyorum. Aslında egzaması yok ama bacagı bir ara pul puldu. Çok güzel nemlendiriyor. Arkadasımın tavsiyesiyle aldım. Ona da doktoru önermiş. Onun bebegine de atopik dermatit ti.. Kokusu kötü sadece. Biraz pahalı bir ürün. Küçük boy aldım deniyorum suan. Günlük düzenli sürerseniz işe yarıyor.
HKyhn _YanakReisinAnnesii https://helalpropolis.com/urunincele%3EApinera-Krem-Propolis-Ya%C4%9F%C4%B1-Cilt-40mL Arı ürünlerine alerjisi yoksa bu krem birebir👍
balbocegiiii Mustela cicastela kullandım yüzüne. Linola vücut losyonunu kullandım vücuda ama alerjik besinleri yemeği kestikten 2-3 hafta sonra daha da düzeldi
_YanakReisinAnnesii balbocegiiii mustela bephantol sensiderm hipokort hepsini kullandık 10 gündür de sadece alerji maması içiyor düzelmesi 2 3 haftayı mi bulur ben mi acele ediyorum biraz 😔🙏
_YanakReisinAnnesii dontsleppyunhappy aslında bu kremi de duydum tek tek deniycem hepsini artık 😔 bizde pregomin as alerji maması kullanıyoruz ama daha yenilerde başladık sayılır yaklaşık 10 12 gün falan oldu ne kadar süre de azalıyor bu egzama acaba 🙏 birde ek gıda da Nasıl yok izlediniz çok soru sordum hakkınızı helal edin ama tecrübem yok ilk bebeğim herşey kafama takılıyor 😔
_YanakReisinAnnesii Teemo07 elimde ki kremleri dönüşümlü olarak düzenli kullanıyorum ama hiç geçmiyor asla kuru bırakmıyorum kaşınmasın rahatsız olmasın diye ama kalıcı bir sonuç olmadı hiç 😔 birde bunu deneyeyim
balbocegiiii _YanakReisinAnnesii evet vücuttan atması o kadar sürüyormuş inşallah bir an önce geçer. Allah şifa versin 🙏🏻🙏🏻
Balarisi_melisEla _YanakReisinAnnesii kizim 7 aylık hala kullanıyorum yanak ve kulak arkasinda vardi,ama birde doktor kontrolü altında furacin isimli bir krem kullanmıştık 1 hafta kullanıp biraktim,şuan sadece mustlayi devam ediyoruz
Teemo07 _YanakReisinAnnesii dermoeczanem diye bir site var oradan aldım. Eczanelerde ordan sipariş veriyormuş. Güvenilir. Fiyatı da en uygun oradaydı. Umarım çare olur. Ararken ‘la roche posay lipicar baum’ diye geçiyor. Çok çeşidi var çünkü. Baby diye de ibare bulunuyor sitede zaten
_YanakReisinAnnesii Balarisi_melisEla bize de 3 4 gün hipokort kullanıp bırak dedi alerji doktoru ama kullandığım süre zarfında çok azalıyor geçmeye yakın oluyor ama bırakınca geri eskiye dönüyor
dontsleppyunhappy _YanakReisinAnnesii Bizde progemin as kullandik canım. Bizim alerji testinde neye alerjisi var çıkmadığı için ek gıda da zorlandık. O yüzden deneme yanılma yaptık. Ama çok alerji iceren besinleri vermedim, zamanı geldiğinde de az başladım. Şimdi 17 aylık olmak üzere. Ama alerji bir yaşında baya azaldı.
_YanakReisinAnnesii Balarisi_melisEla evet 😔 süt yumurta tavuk susam alerjisi çıktı deri testinde alerji maması içiyor şuan
Balarisi_melisEla _YanakReisinAnnesii genelde yumurta alerjisi olunca egzmayi tetikliyor 😔 bizde deri testi yaptırmıştık yumurtadan şüphelenmisti doktor ama çok şükür cikmadi
Aliasaf44 _YanakReisinAnnesii canım resim atar mısın bizde de vardı doktor bi krem verdi azalmaya başladı alerji de var bizde
denizzzz95 _YanakReisinAnnesii bizimde 1 aydır var 2 gün sonra 6 aylık oluyoruz.Acilden götürmüştüm 1 ay önce fucidin verdiler iyi geldi ama bırakınca başlıyor.Alerji bölümne sevk yapıldı ama randevu alamıyorum resmen full Ve ek gıdaya geçicez artık bende nabıcam bilmiyorum Bepanthol kullanmıştım o da iyidi ama yne tekrarladı bizde de Bende burda bekleyim😞
_YanakReisinAnnesii denizzzz95 benim yaşadığım şehir de yoktu çocuk alerji diyarbakırda bi özele götürdük bizde devlete hiç vaktimiz yoktu