Selam hanımlar,
bebegım 23 gunluk normal sartlarda 2 3 saatte bir emziriyorum Gece 3 saatte bir kalkıp emzırıyorum ama bazen emdıkten yarım saat sonra bıle emmek ıstıyor , kusuyor yınede emmek ıstıyor. Kaka yaptıktan sonra veyahut gazdan sonra bebekler acıkır mı? Tecrubelı anneler yardımcı olursa cok sevınırım. Bu arada biogaia gaz damlası kullanıyorum , gazı cok zor cıkıyor .. yardımcı olursanız sevınırım🙏 Sevgiler ..