saresenay yıkamak çocukları hasta etmiyor korkmayın, pis olması daha çok hasta eder haftada 1 çok uzun kendinizden pay biçin haftada 1 yıkansak off koktum deriz. Ben hergün yıkıyorum şuan 13 aylık daha küçükken yani geçen kış 2 günde bir yıkıyordum yazın günde 3-4 kez yıkadım. Suyla sağlıklı büyüyorlar. Hem ılık güzel bir duş alıp rahatlayan bebisler daha güzel uyuyor.