Öncelikle unutmayın her ne olursa olsun bizler anneyiz ve her türlü fedakarlığı evlatlarımız için yapıyoruz kimimizin göbeği sarktı belki kimimizin çatlağı oldu belkide aldığımız kiloları veremedik ne diyoruz evlatlarımızın canı sağolsun evet öyle , fakat şuda bi gerçek ki aynaya baktığımızda hepimiz kendimizi iyi görmek isteriz veya eski giysilerimizin hiç doğum yapmamışca cum diye üstümüze oturmasını gibi gibi şeyler.
Konu başlığından da bahsettiğim gibi sezeryan göbeğinden korkmayın , ben 2ay 4 gün önce doktorumun son saniye attığı kazık sonucu sezeryan doğum yapmak mecburiyetinde kaldım tamamen normal doğuma odaklıydım ve sezeryan planım kesinlikle yoktu başıma ne gelicek neler yaşıycam hiçbirinden haberdar değildim iyi kötü belkide çok kötüydü ama geçti 😊 17 kilo aldım ve şuan emzirdiğim halde 18 kilomu daha 40ım çıkmadan verdim ama hoppa göbek olduğu gibi duruyordu daha doğrusu ben 9. Ayımdayken bile gerkez beni 4 5 aylık zannediyordu göbeğim yoktu bende buna dayanarak zaten göbeğim çıkmadı doğumdan sonra hemn kaybolyr diye düşünürken doğumdan çıktım 1 ay geçti sanki hala hamileyim gibi şişliğim duruyordu ki ben hastaneden çıktığım ilk gün korse kullandım dr um takmıştı 2 hafta aralıksız taktım ama faydası olmadı 🤷🏻♀️ Ve spor kesinlikle yasaktı bir çoğumuz bilir 4 ila 6 ay egzersiz yasağı veriyor dr ama ben açılcası hafif hafif başladım çnkü kendimi iyi hissediyordum ve iç dikişlerimin gayet iyi olduğunu bizzat doktorum söyledi bunun üstüne nefes egzersizleriyle başladım hafif hafif kendimi ve dikişlerimi yormadan arttıra arttıra devam ettim evet hem emziriyorum hemde egzersiz yapıyorum sütümde azalma olmadı aksine arttı bile çnkü kendimi iyi hissediyordum 20 gün gibi kısa bi sürede inanın göbeğim dümdüz oldu ve karın kaslarım dahi çıktı görsel atıcam, deyinmek istediğim nokta şu kendinizi iyi hissettikten sonra hafif hafif nefes egzersizleriyle başlayın arkadaşlar ne kadar erken o kadar iyi siz kendinizi iyi hissederseniz bebeğinizde eşinizde öyle hisseder yok ben emziriyorum deyip erteledikçe ertelemeyin veya eski insanların lafına bakıp sağlıksız beslenmeyin suyunuzu için ve sağlıklı beslenin aralarada benim yaptığım gibi hafif egzersizler yaparak çabuk tıparlanın ve kendinizi mutlu ve fit hissedin . Şmdi eminim ki bazıları yok erken değilmi yok dikişlerin iyleşmeden egzersiz olmaz vs vs birçok söylemde bulunan insanlar olucak ben kimseye kalkın da memik çekin cardio yapın demiyorum bakın ufak ufak nefes egzersizleriyle başlayın sağlıksız beslenmeyin ve su için zaten (sezeryan göbeği kalıcı) bu kelimenin tamamen hurafe olduğunu sizlerde görüceksiniz , benim gibi korkmayın ve kendinizi çabuk toparlayın
https://imgyukle.com/i/klw45Y
https://imgyukle.com/i/klw6D0