busraclk81 Hanımlar merhaba.. 6 aylık bebeğim grip olmuştu ondan bana da geçti ben daha kötü oldum 1 gün içinde bademciklerim şişti balgamlı öksürük başladı burun tıkanıklığı halsizlik var emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum haliyle bana önerebileceğiniz çözümler var mı acaba ? ( Bu arada covid değilim) birde bende OTAIMUFLU diye bir takviye edici gıda var emziren anneler bundan kullanan var mı acaba ? Doktora sormadan kullanmayın yazıyor doktoruma yazdım ama cevap vermedi daha sizin fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏼😪 şimdiden teşekkürler hanımlar 🙏🏼🌺
Annebebek20 busraclk81 ceviz kabugunun icindeki perdeyi alip kaynatin sonra ihlamurla icin, c vitamini ve d vitamini takviyeside alabilirsiniz.
Sarikuzumalp busraclk81 Ben hiç ilaç içmem hasta olduğumda geçenlerde de grip oldum öksürük yorgunluk grip. Ballı limonlu ıhlamur, portakal suyu, bol sarımsaklı tarhana çorbası, bol meyve. Bunları her gün yedim içtim hemen 2.günde iyi oldum.
Sarikuzumalp busraclk81 Rica ederim birde turşu suyunuz varsa büyük bir bardak için en etkili antibiyotik hemen toparlar sizi ☺️