Bende bisey sormak istiyorum kızlar doğum yapalı 2 buçuk ay oldu hala şişlik var ama sağ tarafım sola göre biraz daha şiş normal mi bu yoksa bende Bi anormallik mi var bide lazere gitmeyi düşünüyorum bikini bölgesi için sizce ne zaman gitmeliyim dikiş yerime zarar verir mi kesilen yere yani