haziranin25i Masalmmmmmm solomombaby her yöne kullanıyorum 40 i çıktıktan sonra koymaya başladım. Yenidogan aparatiyla beraber kullandık. Bacaklarını ayırmadan yastığın üzerine ayaklarını koydum öyle kullandım. 3 aylıkken normale geçtik.
Masalmmmmmm Krtlmy ince bir yastıkla denedim çok iyi oldu hemen uyudu kucağımda ☺️ (https://imgyukle.com/i/ktCn6H)
Krtlmy Masalmmmmmm benmkide koyunca hemen uyurdu dışarı çıktığımda 3 4 saat rahat ederdim hiç ağlamazdı doktora sormuştum 3 4 saat sorun olmaz grzebirlisn demişti biliyosunuzdur ama yinede söyleyim bu kanguru dışa dönük kullanılmıyo model olarak