Bebeğim daha 20 günlük bir aylık olunca sintigrafi çekilecek çok korkuyorum damardan ilaç veriliyormuş bu ilaç bebeğime bişey yapar mı yaptıran var mı lütfen varsa yazar mısınız ameliyat diyolar aklım çıkıyo bu kadar bebek nasıl dayanacak ameliyata diye nolur başına gelenler bişeyler yazsın 🙏😢