Angel00 Kızlar bebeğim 1 aylık anne sütü alıyor sadece dün akşam çok huysuzdu memeyi istemiyor ağlıyor akşam altını açtım yıne aynı aglıyor ayaklarını karnına doğru bastırdım sesini kesti sakinleşti oysa gazını cıkartmıştı sıcak havlu koydu kayınvalidem birazda onun etkisiyle sakinleşti ama bana dedi sütünden soguk alıyor çocuk bnde anne gazdır dedim yardımcı olurmusunuz sizce neydi sütten bebeğe soguk geçer mi ya
Ecosko Angel00 süttem soguk alması bence kocakarı lafı..fakat gaz sorunlsrınız baslamıs anladım kadıruşa cumlı henelde 22 gunluk cıvarı baslar..çiğ sebze meyve cıkolata kahve baklagıl asutlı yıyecek kuruyemus tuketme bol bol resene ıc gene gecmıcek ama cok krız yassmucsksın bebısım kendılıgınden bırt yapmayı ogrenene kdr öaalesef tıpık gaz sorunu yasıyorsun 1-kaç ay daha suter bızıö 3,5 aylıktı kesıldı ha kaynanan soylr haklı sıcak ıyı helıyor tabı kendıncen pay bıc sıcak larım agrısını gecırır cunku gaz cıkarmayı cabukşastırır…panık olma bende yasadım su an kızım 17 aylık ınan cougu sey yenı yenı yoluna gırıyor hala gece uykusı sorunuöuz var mesela yanı demem o ki bitmicek:))))sevgıler
PrensesimEla Angel00 sütten soğuk geçmez ama onun sindirim sistemi oluşmaya başladığı için gaz ve koku normal. Büyük ihtimal gazı varmış çıkarınca rahatlamış bebecik
duzelicezinsallah Angel00 üşütmüş olabilir gazı vardır ayaklarını sıcak tutun, bol bol karnına masaj yapın. Sütten soguk geçmesi diye bisey duymadım ama gaz yapmayan seyler yiyin. Yoksa bebeğinize geçer.
Angel00 duzelicezinsallah kimyon tohumunu demleyip içtim dün iyice gaz yaptı sanki hiç faydasını görmedim dikkat de ediyorum aslında ama sizin öneriniz var mı şunu yeme gaz yapar diye birde üşüttüğünü nasıl anlayabilirim acaba gazla arasında ki fark nedir ki
Misbebegim Angel00 o ne demek istemiş anlamadim ,sütten ne soğuğu geçecek, tüm bebeklerin kakasi kokar ,gaz çıkarır hersey normal .
duzelicezinsallah Angel00 rezene çayı içiyordum ben bir de onu deneyebilirsiniz. Üşütme de genellikle sulu ve yeşil kakayla belli oluyor.
UmayGmz Angel00 2 aydan sonra gaz sıkıntısı başlıyor benim kızım hep kendi kendine gazını çıkarırdı 2 ay kontrolünde bu ay huysuz olabilir demişti gaz damlası kullandım ama bu sıkıntıyı 10 gün felan çektik 3 aylık oldu şimdi şükür gene eskisi gibi ben annenin sütünden soguk geçmesine inanmıyorum ama bebeginiz üşütmüş olabilir en fazla
Ulviyyamustafa Anne sutu en ideal isida olur, yani anne sutu ile soguk gecmesi mumkun degil, sadece anne sutunu sagarsaniz dolapda saklarsaniz ve iyi isitmadan verirseniz o durumda bogazina felan iyi gelmez, ama direkt memeden emiyorsa bir sey olmaz
Angel00 Ecosko aslında alttan üsten baya çıkartıyor ama çıkartamadığı gaz da var mış demekki saatı tutmuyor biraz önce huzursuzla yıne dün de akşam 10 gibi huzursuzdu gazdan yoksa mı karnımı ağrıyor anlayamıyorum
Elfelf475 Angel00 ben fena halde hasta oldum üşüttüm asla süt vermemezlik yapmadım ve ben hastaymen bebeğim gayet sağlıklıydı öyle bir şey olduğunu sanmıyorum doktora da sordum ben böyle bir şey yok