Merhaba anneler, ya bu alerji işi çok acaip neye alerjisi olduğunu bulana kadar çocuk yaşına geliyor nerdeyse en çok ek gıdaya geçince bulunabiliyor sanırım. Peki sorum şu atıyorum süt ürünlerine alerjisi var kestik ama yumurtaya da var diyelim bunu kesmediğimiz için sikayetler devam ediyor azalma olmuyor değil mi ? O zaman çoklu gıdada tespit edene kadar hayli zaman geçiyor. Anlamaya çalıştığım şu çocuk biraz olsun rahatlıyor mu yoksa biz boşuna diyet yapmış oluyoruz. Bide en az bir hafta geçmesi gerekiyor herhalde anne sütünden arınması için değil mi ? İki haftaya yakın süt ürünleri diyeti yapıyorum düzelmedi 4 gündür yumurtayı kestim şimdi salça domates ve incir reçelinden de süpheleniyorum. Böyle yaşanır mı ya hepsini tek tek kessem dünya kadar hafta kaybedicem ne yapacağımı şaşırdım