2007 benim kızım da 4 aylıkken emerken acı çekiyordu hatta o ay da çok meme reddi yaşadık hep alerji den dolayiymis meğersem suan 7 aylık. Süt ve ürünlerine yumurtaya bunları kestim ona da vermiyorum kendim de yemiyorum ama sanırım başka şeylere de var çözemedim çünkü aşırı huzursuz gözlerini burnunu kulaklarini cok kaşiyor🙄😒