Hanımlar memelerimin uçları yarık yarık kesik kesik olduğu için memelerim Enfeksiyon kapmış, kıpkırmızı bı sekildeler. Antibiyotik kullandım bir memem düzelmeye başladı ama.digeri daha arttı. Bir mememin ucunu verebiliyorum bebeğe ama.digeri o kadar kesik ki dayanamıyorum. Bir tanesinden emzirsem, diğerini elimle sağsam.duzelene.kadar olur mu ? Sütüm gider mi? Napicami şaşırdım kaldım. Çok kötü bı haldeyim 🥺