Merhabalar. Bir tane kizim var. Suan 2. Cocugu düşünüyoruz. Bu ay korunmadim. Adet bitimi 3. Ve 5. Gunu iliski oldu. Suan uzerinden 10 gun gecti. Bugun asiri sekilde kasik agrim var. Sanki adet olacakmisim gibi. Acaba yumurtlama belirtisi mi . Yoksa gebelik bu kadar erken olur mu. Birde akintim var hafif. Kan testi versem cikar mi sizce