Kizlar 16 aylik bi kızım var geçen salı günü acile götürdüm öksurmekten uyuyamiyodu cok öksürüyordu doktor hırıltısı yok bogazlari şişmiş biraz dedi antibiyotik calpol ve alerjik nezle damlası verdi ama 2 gün sonra ilaçları saati saatine kullanmama ragmen hırıltı burun akıntısı göz akıntısı iştahsızlık hapşırık başladı ve hala da devam edio çocuk zor nefes alio burnunu aciyorum hiraz rahatlio yarim saat sonra yine ayni bugün 6 gün oldu ilaclar işe yaramadi tekrar acile mi goturmeliyim napmaliyim neden ilaclar işe yaramadi anlamadim