Merhaba hanımlar 2 evladım var kızım yarın 2 yaşına girecek Allah nasip ederse oğlum 4 aylık kızım her şekilde derdini anlatabilen kelime haznesi geniş bi çocuk bende buna güvenerek tuvalet eğitimine başlamaya karar verdim bütçe olarak 2 bezli olmak hem zorluyor bunun dışında havalar ısınınca oğlumu sünnet ettirmek niyetindeyiz bende kızım bi an önce öğrensin ikisi bir uğraşmayayım diye düşündüm. Zaten evden çıktığımız yok en iyi zaman diye düşündüm. Ve akşam lazımlığını hazırlayım koydum görünce hemen oturup şiş demeye başladı yinede gece altını bağladım. Tabii şiş yapmıştı. Sabah anlattım ve bezi çıkardım 5 dk bir sormaya başladım hep yok cevabı aldım buna rağmen 2 kere altına kaçırdı ve yaptıktan sonra şiş diyor.. lazımlığına oturtuyorum sırf oyun olarak kullanıyor. İlk günden perişan oldum desem yeri var siz neler yaptınız nasıl ilerlemem gerek tecrübelerinizi paylaşır mısınız?