39+4 günlük hamileyim kızımı bekliyorum.Hafif sancılarım var ama ikinci hamileliğim olduğu için şiddetinin az olduğunu anlıyorum.Şimdi tuvalete girmiştim hafif sümüksü kanlı bir akıntım geldi, çok afedersiniz.Nişan galiba ama tam anlayın diye söylemek istedim.Doktora hemen gitmek istemiyorum sizce ne yapayım ? Kayınvalidem de bu sabah geldi şansa bakın.