Yigittugce
bebek irmiği , ruşeymli irmik , tam buğday unu ve keçiboynuzu unundan zeytin yağından birer çorba kaşığı koydum benim kızımda süt alerjisi var tereyağı koyamıyoruz sizde yoksa bir tatlı kaşığı koyun içine keçiboynuzu pekmezi iki çorba kaşığı ve taze badem ve cevizi önceden sıcak suda bekletip kabuklarını soydum blendrdan çekip içine göz kararı koydum yoğurdum azar azar su ekledim kurabiye hamuru gibi olcak şekilde yani sert bir hamur olacak şekilde biraz dinlendirip 170 C de 20 dk pişirdim bizimkinde tereyağı olmadığı için hazır bisküviler gibi hemen dağılmıyo ezmek zor oluyo diye hepsini rondoda çektim ve kavanoza koyup buzdolabına attım çıkarıp du ya formül mamayla hemen ezip hazırlıyprum çok pratik oldu