Ertugrulhan Ben canım 3 bin + sigorta veriyorum
normalde 5 bin vermemiz lazım fakat telefon faturasına kadar ben ödüyorum, kendime ne alırsam ona da alıyorum (parfüm, kıyafet) tatile beraber gidiyoruz. Bu sebepten maaşını sorun etmedi. Hiçbir masrafı yok çünkü. Çok seviyoruz kendisini ocaktan sonra 4 bin alacak.
Kendisi annemin arkadaşı. Hiç evlenmemiş yaşı geçkin bir teyzemiz. Ben öğleden sonra 4 gibi eve geliyorum. O odasına gidip dinleniyor akşam yemeğine kadar gelmiyor. Yani sadece 4’e kadar ev işi yapar bebeğe bakar sonra akşam yemeğini kaldırır sadece o kadar.