2 yaşında olan oğlumun 4-5 ay önce kan değerlerine baktirdik alt 50 cikmisti doktor hic bsiey demedi normal diyip yollamisti burda ki postlari gorunce endislendim beni aydinlatabilir misiniz? hemen kan tahlili yaptirayim mi? Uzun zamandir aranizda yoktum