E3g4e4 Selam güzel anneler oğlum 2 yaşında 6 ay önce sünnet oldu ve pipisinin ucu mor. Böyle bişey yasadinizmi ve yadadiysaniz ne yaptınız
dandiniko E3g4e4 kesim yerinden geriye kalan kısım mor gibi demi orayı diyorsunuz. Bizimkinde öyle normal diye biliyorum
Kereminannesiii E3g4e4 kesim yerinin etrafıysa mor kırmızı arası duruyor oğlumda da bazen çok belirginleşiyor bazen az görünüyor
E3g4e4 Kereminannesiii Her bezini açtığımda mor olarak görüyorum hiç pembe olarak görmedim 7 yasindada bir oğlum var ama onunki pembe mesela
Teemo07 E3g4e4 o da olabilir. Açtığınız zaman bezi ıslaksa hemen hava gelince belki Bi üşüme geliyordur. Tabi baktırmakta da fayda var aklınıza takıldıysa.
Kereminannesiii E3g4e4 bir doktora göstermekte fayda var. Oğlumun pembe gibi çoğunlukla o da sünnet olalı 3 ay oldu