Merhaba Güzel Anneler Dün 2. Ayımıza Girdik ama kızım dün 11 defa kaka yaptı her beslenmeden sonra yeşil kakası bu arada gece acildeydik kaka kan tahlilleri yaptırdık sonuçları temiz çıktı kakasında da ishal yok dedi doktor çok ilgili deildi Çok kalabalıktı acil zaten sizce neden oluyor başka ne tahlil var kafam durdu canım çok sıkıldı ateş kusma da yok çok şükür 🤲