arkadaşlar bebeğim 7 aylık. ek gıdaya geçtik bir ay oldu ama şuan 3 gündür kaka yapamıyor. bugün kabak pişirdim içine zeytinyağı koydum bir çay kaşığı. ama hala yapmadı. çok huzursuz sürekli ağlıyor lütfen yardımcı olur musunuz ne yapabilirim . masaj ve bisiklet hareketi de yaptim