Uuy çevresindeki akranlarıyla anlaşamadıkları durumlar pek yaşanmıyor. Benim kuzenimle daha çok birlikte vakit geçiriyorlar, birbirlerini çok seviyorlar. Bağırmaktan kasıt birlikte çığlıklar atarak oynamak oluyor genelde.
Bir keresinde komşumuzun kızıyla oynuyorlardı, kız 1 yaş büyük benim kızımdan. Oyuncağı paylaşamadılar. Komşumun kızı da biraz yüksek sesli istedi. O zaman kızım direkt yanıma gelmişti. Çok şükür vurma huyu yok. Karşılıkta vermez pek.