Benim ikizlerim var 1.buçuk aylıklar ben yetmiyorum maalesef mama veriyorum ve mamadan kaynaklı sanırım hem gaz hemde aşırı kabızlık yaşıyoruz humana mama kullanıyorum bebelac gold kullandım onu beğenmediler humanaya tekrar geri dönüş yaptım mecbur şimdi ise sma mamasını nedicem inş bunda kabızlık olmaz fitil lama yapıyorum ancak ozaman yapa biliyorlar masaj falan kar etmiyor artık ne yapmalıyım bu kabızlık geçsın artık çocuklar resmen kıvranıyorlar