Anneler 6. Ayda emzirmeyi bıraktık. Hemen ardından adet oldum. Bu 3. Adetim ama hamilelikten öncekiler gibi değil adetlerim. Önceden bu kadar yoğun ve uzun sürmezdi. Şimdilerde hem çok yoğun ve uzun sürüyor. 3 gün sürerdi,5-6 günü buluyor bitmesi. Hormonal değişikliklerden mi ? Sizde nasıl oldu ?