annesininoglusu 15 gün önce 2 ay aşılarımızı olduk. Bacakları ve kolu kızarmadı kabuk da tutmaya başlamadı. bu belirtiler aşının tuttuğunu gösterirmiş. Cildinde aşı izi dahi kalmadı tutmamış mıdır? Tutmadıysa tekrar yapılıyor mu? Süresi nedir?
kuzeyto annesininoglusu alakasi yok canim, rahat ol tutmustur. Zaten bi veremde hafif iz var bizde o da bi kac ay sonra olustu
annesininoglusu kuzeyto Belinayyy NeclaDefne Meyra yaseminnduru AryamH kubrabaygeldi Çok teşekkürler cevaplarınız için hanımlar 🙏🏼
AryamH annesininoglusu hemsire kizarikligi kolunda 6 hafta sonra gorursun demisti yara olmadi ama izi belli oldu bizimde
kubrabaygeldi annesininoglusu bende aynı sizin gibi düşünüyodum ama aşı olduktan tam 1 ay sonra izi çıkmaya başladı. Hafif kabardı kızardı merak etmeyin sizinde tutmuştur 😊
Busra16 annesininoglusu canım 4 aylığız daha yeni yeni kızardı hafiften de yeri büyüdü daha erken sizin için kafana takma bence takip et yeter hiç içine sinmiyorsa eğer sağlık ocağın daki hemşireye göster.
Biba annesininoglusu arkadaşların da dediği gibi benm kızımın da 4,5 aylıkken kızarmaya ve büyümeye başladı yeri. Daha erken annesi🙏🏻