Taktıralı 10 ay oldu ilk 3 ay hayatımda gitmeyen kan gitti bedenimden 😅su gibi akıyordu 5 paket ped bitirip + kızımın çocuk bezini kullanmıştım.Tam düzeldi derken son 3 reglim yine çok geliyor hatta afedersiniz klozete oturduğumda kandan görünmüyor su,ten rengim bembeyaz resmen 😅2 hafta önce doktoruma gittim ilaç verdi ama fayda etmedi kan ilacı kullanıyorum illallah ettirdi resmen ama korunma açısından çok rahatım çıkarttırmak istiyorum ama bi gönlümde kalsın diyor.Bu arada bi süre lekelenme vs normaldir merak etmeyin 😊