Keremardam merhabalar, bende sezeryan ile doğum yaptım ve göğüs ucum yoktu aynı şekilde.ben şiringa ile göğüs ucumu çıkarttım, göğüs ucum yok diye endişe etmeyin, bebiş emdikçe göğüs ucunuz çıkacaktır ancak youtubedan şırınga ile göğüs ucu çıkarma videolarını izlemenizi tavsiye ederim. Bir de silikon göğüs ucu benim çok işime yaradı hala kullanıyorum, philips avent öneririm. Şırınga ile göğüs ucunuzu çıkarttıktan sonra silikon göğüs ucu ile emzirmeye çalışırsanız işe yarar umarım bende yaramıştı. Bir de elektrikli pompam var lansinohun ancak ben sürekli mochi kullanıyorum çok rahat. Bir kere göğüsünüze yapıştırıyorsunuz, sonra kendi sağıyor tutmak zorunda değilsiniz. Fiyatı da çok pahalı değil, ben çok memnum kaldım öneririrm. İnşallah en kısa sürede çözüm bulursunuz🙏🙏