Merhaba bebegim geçen ay rsv virus yollu bronsiyolit atlatti.
Normalde de hapşıran bir bebek ancak şu son 3 gündür sürekli hapsiriyor. Hicbir burun akıntısı veya sümük yok. Bazen elleriyle yüzünü gözünü ovusturuyor. Acaba burnu mu gidiklaniyor. Bunye olarak alerjiye yatkin bunyeleriz ailecek. Yoksa yeniden hasta mi olacak..
Sizin bebekleriniz de sık hapsirir miydi