Ne olur yardim edin arkadaşlar 8 aylık oğlumun öksürüğü geçmek bilmiyor artık gıcık tutarmış gibi çok uzun süre boyunca öksürüyor hastaneyede görürdüm petutus verdi doktor yarim ölçek kullan dedi 4 gun oldu cocuk iyice ağırlaştı burnunu sürekli fizyolajik serumla temizliyorum ama yine gecmiyo ne yapabilirim bana yardımcı olun lutfen😥